AWAK SUKA SAYA TAK....

                                                  ni la MRI SCAN...yang ade penyakit hati2.....

Gara2 penangan novel ASST by Melur Jelita...hari ni sementara tunggu turn nak buat MRI kat hospital buku ni jadi bacaan atas katil wad....buku setebal 1000pages tu dah hmpir 3suku habis dibaca....biasala aku ni  kalau tang baca novel sampai 3 pagi pun sanggup baca...hahhaha...buku ni aku order online melalui karyanekaseni.com..baru dapat semalam...pas bbrp lama geng2 blogger n peminat novel dah habis khatam...
cerita masuk mesin mri tu...
.bila masa aku masuk mesin MRI tu syukur bila hampir habis proses xray..hampir2 nak pitam dah...nk muntah pun ada...saper2 yg penah masuk mesin tu pasti tau macammna keaadaanya...haru..mri scan ni utk scan yang lebih clear dari xray biasa tu...aku buat mri ni utk tgok masalah slipdisk  aku tu...                                        .