Hospitalisation leave

kesian blogku yg makin suram..sakit hati dgn brokband yg terkial-kial..naik fed-up dibuatnyer..
actually hari ni hari ke7 selpas aku menjalanioperation slipdisk..masih dlm mc hospital gamaknyer..
last friday 9hb 3 ..pukul 2 ptg aku disorong ke o.t hospital pakar puteri jb utk membuat operasi
menggantikan disk yg dah rosak dgn gel...bukan jeli tau...
aku ingat lg dr bius tu dok cete akan buat separuh sdar masa operation tu...tp pas dia masuk ubat bius aku dah 50% sedar...ntah apa aku cakp pun tak ingat dah..sedar2 pas 2jam stngah aku dah masuk balik kewad...terus la aku tak sedar diri...pengsan kot kena ubat bius..sedar dah kul 8 mlam...
masuk la wad vip dok sorang2..last2 2 mlm aku tidur tak lena.
mcam tak de kesan pun luka2...cuma ditampal dgn 9 plaster kat belakang...9 plaster..3 hari 2mlm..kosnyer dekat 29k....mak datukkk...nasib baik bukan aku yg bayar....huhuhu...apapun mudah2 akan puloh seperti sediakala hendakknya...walaupun tak sakit...tp belakang ni masih sengal2 rasanyer..tp tugas memasak tak berhenti pun..mgemas..kepasar tetap ku lakukan seperti biasa....
Doa dari sahabat..keluarga  aku amat hargai....rindu nyer nk balik bekerja....penatnya dok rumah..hahhah...
byee....